Stara Waśń

Kategoria -Gry komputerowe- poświęcona jest zagadnieniom elektronicznej rozrywki ze wskazaniem na jej zabarwienie historyczne. Oczywiście preferujemy gry nawiązujące do historii Polski, choć nie do końca.
Awatar użytkownika
Stara Waśń
Posty: 8
Rejestracja: 02 wrz 2014, 01:15

Stara Waśń

Post autor: Stara Waśń » 06 wrz 2014, 23:20

Hej! Razem ze znajomym w wolnych chwilach rozwijamy niewielką strategiczną grę przeglądarkową ze światem wzorowanym na wczesnym średniowieczu. Mamy apetyt na nowych graczy, bo marzą nam się olbrzymie i pękate serwery :). Znajomi, znajomi znajomych, kumple z pracy i ci z sąsiedniego miasta powoli uodporniają się na nasze szalone skrypty, potrzebujemy świeżej krwi :) Jeżeli więc szukasz czegoś strategicznego, chciałbyś zostać np. wikingiem i popłynąć na rajd po słowiańskich ziemiach (a nuż spotkasz Popiela :D), zapoznaj się z poniższą krótką prezentacją i zagraj z nami :)

Obrazek

Witajcie! Przybywam tu jako poseł jednego z mitycznych imperatorów, by zaprosić was do wzięcia udziału w Starej Waśni. Niechaj przystaną na chwile waleczni mężowie i mędrcy o jasnych umysłach, awanturnicy goniący za krwią i obieżyświaci za skarbami ziemi. Posłuchajcie, co mam wam do przekazania!

Stara Waśń jest grą strategiczną, przeglądarkową. Nie uświadczycie w niej prochu czy stalowych maszyn. A będziecie mogli jak wasi przodkowie ze średniowiecznych czasów chwycić za topór, łuk i ruszyć na przygodę!

W grze śmiałkowie odnajdą następujące elementy:
- strategiczne (bitwy, sojusze)
- ekonomiczne (rozbudowa osad, grodów czy też klanów)
- stare wierzenia (świątynie, ofiary i magiczne przedmioty)
- historyczne (wartości bojowe wojów i charakter budynków są oparte na źródłach historycznych)
- wysoki poziom realiów historycznych z oryginalnym nazewnictwem.

Ponadto za udział nic nie zapłacicie. A kniaziowie szlachetni i majętni obiecują, że tak zostanie na zawsze.

Należy także napomknąć, że rozgrywka ma charakter czasowy. Co kilka miesięcy po wyniszczającym Ragnaroku bogowie zsyłają martwy śnieg, który kończy wszystkie bitwy i niezgody. Wybierają wtedy zasłużonych oraz nagradzają za waleczność i hart ducha. Pozostali mają szansę znów stanąć w szranki z czystym kontem.

Strona domowa:http://www.starawasn.com/
Facebook: https://www.facebook.com/StaraWasn


Na koniec jeszcze wtrącę trzy grosze :mrgreen:

W obecnej jesiennej rozgrywce będzie wyłonionych dwóch zwycięzców. Pierwszy zwycięzca to ten gracz, który zdobędzie jako pierwszy Imperatora Zniszczenia, drugi zaś to ten, który zdobędzie najwięcej punktów gospodarczych po zamknięciu rozgrywki. Oczywiście jeśli najwięcej punktów będzie miał Imperator, to do nagrody będzie liczony kolejny gracz.

Wypatrujcie nowych wieści i zapraszamy :) !
-Ugo

martaigo
Posty: 5
Rejestracja: 18 wrz 2014, 11:08
Kontakt:

Re: Stara Waśń

Post autor: martaigo » 18 wrz 2014, 11:22

Bardzo lubię takie gry, jednak nie miała jeszcze przyjemności w granie jak spróbuje t opiszę.

Awatar użytkownika
Stara Waśń
Posty: 8
Rejestracja: 02 wrz 2014, 01:15

Re: Stara Waśń

Post autor: Stara Waśń » 26 wrz 2014, 21:33

Obrazek

I tak oto zakończyła się kolejna runda w Starej Waśni. Obwieszczam wszem i wobec, że Imperatorem Zniszczenia i zwycięzcą trwającej jeszcze rozgrywki został Valgard (Skandynaw)! GRATULACJE!

Imperator Zniszczenia z mocy mu nadanej przez Demony wyznaczył datę RAGNAROKU na 27.09.2014 (sobota) na godzinę 18:30. Na koniec RAGNAROKU zostanie wyłoniony drugi zwycięzca, który będzie miał najsilniejszą gospodarkę.

Aktualizacja gry 3.45:
[poprawka] - poprawione zostały odczyt polskich liter na nowej stronie dotyczącej rejestracji;
[poprawka] - poprawiona została tabela gospodarcza poziomu średniego;
[poprawka] - poprawiony został mechanizm do automatycznego usuwania urlopu jeśli przekroczony został czas na wyznaczony urlop;
[poprawka] - poprawiony został licznik bitew;
[poprawka] - w kronikach poprawione zostały polskie litery;
[poprawka] - poprawione zostały wyświetlane wartości maksymalne wysyłane za pomocą wozów;
[poprawka] - poprawiony został komunikat w kronikach o kataklizmach dotyczących naszych włości;
[poprawka] - jeśli zwiad zniknie, automatycznie nie otrzymamy informacji o surowcach z danej mapy;
[zmiana] - w czasie urlopu lub blokady konta przez administratora, odliczanie ofiar zostanie również wstrzymane;
[zmiana] - zdobyte włości na terenie obcego narodu nie można usunąć;
[zmiana] - licznik bitew został odłączony od konta, a podłączony do każdych włości oddzielnie;
[zmiana] - przebudowany został komunikat w kronikach dotyczący:
* wglądu w TOP100;
* zawracania wypraw;
* zakupu towaru w kramie kupieckim;
* usuwanie towaru z kramu kupieckiego;
* dodawanie nowej oferty w kramie kupieckim;
* kupno/sprzedaż u karawany kupieckiej;
* zasiedlenie nowych włości;
* przy doładowywaniu jednostek;
* przy zmianie podatku;
* przy uwolnieniu niewolników;
* przy powołaniu nowych wojów;
* rozbrajanie wojów;
* budowy budynków i struktur obronnych;
* wykonanie przedmiotów;
* budowa kolejnych poziomów włości;
* zwiększenia liczby sojuszników;
* przy wysyłaniu wyprawy;
* przy pobieraniu podatku i zestawienia z wydobycia złota w kopalni;
* przy dostarczeniu towaru z wygranej aukcji;
* przy dostarczeniu towaru z kramu kupieckiego;
[zmiana] - DEMONY po 14 dniach nie usuwają konta ale blokują. O usunięciu konta ze Świata Starej Waśni decydować będą aktywni gracze;
[nowość] - po trzech dniach nieaktywności gracza, podatek zostaje zmieniony przez mieszkańców na poziomie 10%;
[nowość] - dodany został wpis do kroniki:
* z wykonanego Twego Zadania;
[nowość] - dodany został na mapie podgląd własnych włości, w których aktualnie się znajdujemy;
[nowość] - dodana została szara ikonka włości nieaktywnych w tabeli dotyczącej zestawienia gospodarczego;
[nowość] - przy ikonkach z zestawieniem dodany został rulon z nazwą włości;
[nowość] - w ustawieniach gry dodana została możliwość ustawienia wyprawy domyślnej;
[nowość] - w ustawieniach gry dodana została możliwość ustawienia wartości domyślnej dla niektórych formularzy;
[nowość] - do podglądu wyprawy dodana została ikonka informująca o przyspieszonej wyprawie;
[nowość] - raporty z powracających wypraw zostały skrócone o surowce, które mają wartość zerową;
[nowość] - do raportu bitewnego dodany został komunikat o ukrywających się wojach obrońcy w wieży obronnej na czas ostrzału katapult i łuczników;
[nowość] - we wszystkich raportach surowce są wyświetlane również w postaci grafik;
[nowość] - w raportach transport stacjonuj i z wypraw powracających wojowie są rozpisani na formacje;
[nowość] - w raporcie jeśli nie ma zdobytych narzędzi nie będą wyświetlane;
[nowość] - w raportach ze zwiadów dodane zostały dwanaście grafik;
[nowość] - jeśli nie ma ofert w Kramie Kupieckim link do Kramu nie jest wyświetlany w Karczmie;
[nowość] - dodane zostały ikonki w karczmie: Spis Władców i Pod wyrwizłotem;
[nowość] - w Kronikach dodana została ikonka dotycząca rupieciarni i graficzne tytuły dotyczące projektantów i rupieciarni;


Zapraszam na oficjalną stronę Starej Waśni http://www.starawasn.com i zachęcam do wpisania się na listę Newsletter-a. Kolejna runda już niedługo:)! Czekajcie wieści!

Autorami obu powyższych grafik na podstawie szkiców wykonanych przez Andrzeja Tomaszuka (lovedraw.com.pl), są: Joanka Łukaszewicz Kreomania (żerca, mongolski strażnik) i Balans Studio Projekt (pejzaż, skandynawski strażnik).

Awatar użytkownika
Stara Waśń
Posty: 8
Rejestracja: 02 wrz 2014, 01:15

Re: Stara Waśń

Post autor: Stara Waśń » 22 lis 2014, 18:36

Obrazek

Hej! Mam dla was kolejny news :) Właśnie wystartowała zimowa rozgrywka okrutnego Świata Starej Waśni (piątek godzina 20:00 21.11.2014). Wspaniała okazja, by dołączyć! Poniżej wrzucam nowości, poprawki i zmiany, które miały miejsce od ostatniej wersji. Niektóre w znacznym stopniu zmieniły grę od strony grywalności - będzie dłużej, trudniej i przyjemniej :D!!

Przypominam, że nagrodzony zostanie Imperator Zniszczenia i najsilniejsza gospodarka. Taaa... pod tym kryją się "nagrody rzeczowe" :D Zawalczcie o tytuły!

Zapraszam do gry!

Zachęcam także po raz kolejny do wpisania się na listę Newsletter-a (http://www.starawasn.com) i dołączenia do forum założonego przez społeczność graczy: http://www.starawasn.jun.pl Jeszcze niewielkie, ale mam nadzieję, że wyrośnie:)

Autorem powyższej grafiki na podstawie szkicu wykonanego przez Andrzeja Tomaszuka (http://www.lovedraw.com.pl), jest Balans Studio Projekt.

Aktualizacja gry 3.46:
[poprawka] - poprawione zostało wczytywanie treści w zakładce Karczma w przypadku zakupu nowych włości;
[poprawka] - poprawiony został widok archiwalnych Twoich Zadań;
[poprawka] - poprawiony został temat dotyczący siodeł u Skandynawów i Słowian i błędnego obliczenia kosztów utrzymania koni;
[poprawka] - poprawiony został limit maksymalny dotyczący mieszkańców;
[zmiana] - całkowicie zostały przebudowane poziomy włości - zmiana w grze zasadnicza;
[zmiana] - wycofane zostało palenie poziomów włości;
[zmiana] - w koszarach stan magazynowy broni i opancerzenia jest wyświetlany w formacie takim samym jak stany magazynowe surowców;
[zmiana] - odległości między narodami są takie same. Najdalszy punkt to teraz lewa strony mapy, najbliższy prawa;
[zmiana] - wycofane zostały włócznie kamienne, a na ich miejsce wprowadzone zostały noże bojowe;
[zmiana] - tapeta zagnieżdżona ustawiona została jako wartość domyślna na głównej stronie www.starawasn.com jak i w grze;
[zmiana] - zmienione zostały ceny dotyczące budowy poziomów włości;
[nowość] - dodany został poziom włości dotyczący stanów magazynowych;
[nowość] - dodany został poziom włości dotyczący targu niewolników;
[nowość] - dodany został wpis w kronikach z ucieczki mieszkańców, niewolników, koni i owiec;
[nowość] - możliwość edytowania swoich wpisów w izbie sojuszu;
[nowość] - tabela dotycząca zestawienia wszystkich włości została olinkowana;
[nowość] - na mapie dodany został kolejny link, który pozwala zobaczyć avatary sąsiadów;
[nowość] - do wysyłania wypraw dodany został drugi przycisk, aby nie rolować na dół witryny w przypadku wypraw bez załadunku;
[nowość] - dodane zostały ikony do świątyni, kroniki i ustawień;
[nowość] - dodana została lista posiadanych wojów jeśli powołujemy nowych;
[nowość] - raport bitewny z zaskoczenia został uszczuplony o pełną informację o obronie;
[nowość] - do kronik Starej Waśni dodany został tytuł graficzny, zapis automatyczny o nowym władcy i możliwość wstawienia indywidualnego wpisu.

Awatar użytkownika
Stara Waśń
Posty: 8
Rejestracja: 02 wrz 2014, 01:15

Re: Stara Waśń

Post autor: Stara Waśń » 19 sty 2015, 14:39

I tak oto kolejny Ragnarok dobiegł końca! Demony opuściły okrutny świat Starej Waśni i rozgrywka została zamknięta! Moim zdaniem była to jedna z lepszych potyczek, pełna emocji i nieprzespanych nocy. Gratuluję wszystkim, którzy wytrwali do końca!

Zwycięzcą gospodarczym wersji gry 3.46-3.47 został Thorlof Berastarksson (Skandynawowie) z liczbą zebranych punktów: 16015!
Przypominam, że zwycięzcą wersji gry 3.46-3.47 zdobywając jako pierwszy tytuł Chana został Hana (Mongołowie)! Nagroda wybrana przez Hanę to gra planszowa "Imperializm droga ku dominacji", A Thorlof Berastarksson wybrał grę planszową "Wikingowie Wojownicy z Północy".

Zapraszam do kolejnej rozgrywki 02.02.2015 (poniedziałek) start o godzinie 20:00.

Poniżej jeszcze statystyki i informacje o zakończonej rozgrywce.

Zestawienie gospodarcze, wersja gry 3.46 - 3.47:
1. Thorlof Berastarksson (Skandynawowie) Liczba zebranych punktów: 16015
2. Wilczy demon (Słowianie) Liczba zebranych punktów: 15164
3. Hana (Mongołowie) Liczba zebranych punktów: 14515
4. Stary Wyleniały Wilk (Słowianie) Liczba zebranych punktów: 5167
5. Ansgar (Słowianie) Liczba zebranych punktów: 3708
6. balor (Skandynawowie) Liczba zebranych punktów: 3039
7. Mondzioł (Mongołowie) Liczba zebranych punktów: 2914
8. Coltgiv (Słowianie) Liczba zebranych punktów: 2517
9. Suliwoj (Słowianie) Liczba zebranych punktów: 2430
10. Drożko (Słowianie) Liczba zebranych punktów: 2424


Zestawienie narodów:
Limit max: 300 (Skandynawowie+Słowianie+Mongołowie)
Liczba Władców: 61 (Skandynawowie+Słowianie+Mongołowie)
Skandynawowie: 100/22
Słowianie: 100/29
Mongołowie: 100/10
Suma punktów gospodarczych na poszczególne narody bez kont admina (61 - 3):
Skandynawowie: 21047
Słowianie: 33237
Mongołowie: 19576
Liczby mieszkańców Świata Starej Waśni bez kont admina (61 - 3): 43720
Skandynawowie: 16616
Słowianie: 17131
Mongołowie: 9973
Liczba Władców (kont) globalnie aktywnych i usuniętych: 74
Liczba wypraw globalnie: 13467


TOP sojuszów:
1. Wojowie Welesa
Liczba zebranych punktów: 24214
Liczba członków: 7
2. Tępe Młoty
Liczba zebranych punktów: 20968
Liczba członków: 7
3. Mongoły zwycięskie
Liczba zebranych punktów: 19481
Liczba członków: 7
4. Łowcy z bagien
Liczba zebranych punktów: 113
Liczba członków: 1
5. Jaćwingowie
Liczba zebranych punktów: 2
Liczba członków: 1


Zachęcam do wpisania się na listę Newsletter-a (http://www.starawasn.com) i dołączenia do forum założonego przez społeczność graczy (http://www.starawasn.jun.pl).

Awatar użytkownika
Stara Waśń
Posty: 8
Rejestracja: 02 wrz 2014, 01:15

Re: Stara Waśń

Post autor: Stara Waśń » 03 lut 2015, 21:54

Obrazek

Hej! Wystartowała kolejna rozgrywka w okrutnym świecie Starej Waśni :) Tradycyjnie nagrodzony zostanie gracz, który zdobędzie jako pierwszy status Konung-a/Wojewody/Chan-a, i drugi gracz, który będzie posiadał najwięcej punktów gospodarczych na koniec RAGNAROKU!

Zapraszam do gry i nieprzespanych nocy!

Zmiany w wersji gry 3.47:
[poprawka] - usunięty został podwójny minus z tabeli gospodarczej jeśli włości przynosiły straty;
[poprawka] - poprawiony został temat odbioru siodeł przy wyprawach konnych;
[poprawka] - zmienione zostały nazwy na historyczne Imperatora Zniszczenia na: Konung, Wojewoda i Chan. Monarcha na: Jarl, Kniaź i Nojon;
[poprawka] - poprawiony został Targ Niewolników;
[poprawka] - zegar i licznik wypraw jest odczytany z serwera nie przeglądarki;
[poprawka] - poprawione zostały koszary po zdobyciu włości;
[poprawka] - poprawiony został odczyt głównych kronik;
[poprawka] - ciasteczko dotyczące hasło zostało zaszyfrowane;
[poprawka] - poprawiony został komunikat dotyczący automatycznego backup-u gry i braku z nią połączenia;
[zmiana] - ceny za nowe włości zostały trzykrotnie zwiększone;
[zmiana] - wysyłanie szpiegów zostało ściśle uzależnione od posiadanego uzbrojenia;
[zmiana] - przebudowana została całkowicie misja szpiegowanie;
[zmiana] - nagroda za zdobycie wioski Obozu Bandytów została zmniejszona;
[zmiana] - obniżona została cena na targu niewolników o połowę;
[zmiana] - aby zdobyć jako pierwszy status Konung/Wojewoda/Chan oprócz 6 włości, trzeba dodatkowo posiadać 30.000 mieszkańców w swoim królestwie;
[nowość] - do świątyni dodana została główna grafika;
[nowość] - dodane zostały skróty do ofiar w świątyni;
[nowość] - dodane zostały skróty do ofiar w rulonie lewa strona z aktywnymi ofiarami;
[nowość] - aby wybudować kolejny poziom włości wymogiem jest posiadanie minimum 200 mieszkańców w danych włościach;
[nowość] - dodane zostały grafiki do zwiadu dotyczące uszkodzonego tarana, katapulty i wieży oblężniczej;
[nowość] - w przypadku gdy będziemy szpiegować włości bez wojów, szpieg lub szpiedzy bez problemu prześwietlą całe włości;
[nowość] - dodane zostały grafiki dotyczące zwiadu: wóz i wóz uszkodzony;
[nowość] - do kroniki głównej Starej Waśni jest wpisywana informacja:
- o zdobytych statusach przez gracza np. Konung/Wojewoda/Chan;
- bitwie o włości. Nazwa agresora jest dostępna na drugi dzień;
- o włościach Błogosławionych;
- o bitwie w polu;
- o zdobyciu włości;
[nowość] - dodany został wybór automatyczny łodzi;
[nowość] - dodane zostało zestawienie jak długo trwa mgła i jak jest silna przy wylogowaniu;
[nowość] - Dodana została dodatkowo ochronka nowych graczy dotycząca liczby punktów gospodarczych z zakresów:
poniżej 99 pkt.
100 - 199 pkt.
200 - 399 pkt.
400 - 799 pkt.
800 - 1599 pkt.
1600 bez ograniczeń.
Więcej opisane zostało w słowniczku.
[nowość] - dodana została możliwość ręcznego wyłączenia drugiej ochronki przez graczy;
[nowość] - dodane zostało archiwum spisanych kronik;
[nowość] - dodany został licznik sumy mieszkańców na głównej witrynie gry;


Zapraszam na oficjalną stronę Starej Waśni http://www.starawasn.com, zachęcam do wpisania się na listę Newsletter-a i dołączenia do forum założonego przez społeczność graczy http://www.starawasn.jun.pl.

EmilBW
Posty: 10
Rejestracja: 15 mar 2015, 14:50

Re: Stara Waśń

Post autor: EmilBW » 15 mar 2015, 15:04

Nie znałem wcześniej tej gry. Można ją ściągnąć?

Awatar użytkownika
Stara Waśń
Posty: 8
Rejestracja: 02 wrz 2014, 01:15

Re: Stara Waśń

Post autor: Stara Waśń » 11 cze 2015, 19:06

Obrazek

Tydzień temu zakończyła się kolejna rozgrywka w Starej Waśni;) Ile się działo! Ileż włóczni i płomieni widziały me oczy z wieży!

Serdecznie gratuluję graczowi Thorlofowi Berastarkssonowi z drużyny Drengów Znad Górnej Odry za zdobycie jako pierwszy statusu Konunga. Za wygraną fascynującej rozgrywki w okrutnym świecie Starej Waśni Thorolf otrzymuje grę planszową "Zimna Wojna 1945-1989".

Nagrodę gospodarczą zdobył Ansgar - również z drużyny Drengów Znad Górnej Odry. Za zdobycie drugiego miejsca otrzymuje książkę "Władca Pierścieni" i "Hobbit" autorstwa J.R.R. Tolkien'a.

Dodatkowo nagrodzony został drobnym upominkiem niespodzianką Mieszko. Gracz twardy jak skała. Sława!

Start kolejnej rozgrywki jest planowany na piątek 19 czerwca 2015 na godzinę 20:00. Zapraszamy do gry! Na jej potrzeby zostanie utworzony nowy świat, a na dotychczasowy zapraszam wszystkich tych, którzy nie są pewni czy czują się dobrze w kolczudze przed komputerem. Będziecie mogli na spokojnie zapoznać się z interfejsem. Mam nadzieję, że po krótkich testach dołączycie do wyścigu zbrojeń.

W nadchodzącej wersji planujemy jeszcze bardziej rozbudować algorytm bitewny i wprowadzić nowe zagrania taktyczne. Sprawdźcie sami;)

http://www.starawasn.com/
http://www.facebook.com/StaraWasn

Zmiany jakich dokonano w grze w ostatnich miesiącach (3.48):
[poprawka] - po złożeniu podania do sojuszu, licznik postów z karczmy sojuszu nie jest wyświetlany;
[poprawka] - zadanie nr 3 w którym podany był podatek wielkości 40%, a powinien być 10%;
[poprawka] - usunięta usterka dotycząca zmiany wielkości mapy przy pierwszej edycji układu gry;
[poprawka] - dodany został komunikat w Ustawieniach/Układ gry dotyczący domyślnego szpiegowania;
[poprawka] - poprawione zostały drobne usterki z linkami w koszarach;
[poprawka] - poprawione zostały stany magazynowe dotyczące owiec i koni;
[poprawka] - poprawiony został raport bitewny o faktyczną liczbę mieszkańców, którzy zostali po przegranej bitwie o włości;
[poprawka] - poprawiony został załadunek ofiary nr 16 u Słowian dotyczący wyprawy (doskonała obrona na majdanie);
[poprawka] - odwrócona została kolejność ataku na palisady. Po poprawce zewnętrzna palisada jest atakowana jako pierwsza.
[poprawka] - przy zdobywaniu kolejnej wioski poprawiony został algorytm dotyczący poziomów włości i liczniki wygranych i przegranych bitew;
[poprawka] - cichy alarm w wieżach obserwacyjnych został poprawiony o błąd dotyczący włości zdobytych w innym narodzie;
[poprawka] - w czasie RAGNAROKU przy wylogowywaniu nie pojawia się tabela o sile mgły;
[zmiana] - wycofany został system dotyczący wież obronnych i wojów w nich się znajdujących;
[zmiana] - wycofana została blokada na palenie. Można teraz palić bez limitów;
[zmiana] - druga ochronka nie dotyczy punktów gospodarczych, ale liczby mieszkańców we wszystkich włościach;
[zmiana] - okrojony został symulator bitew w świątyni;
[zmiana] - niszczenie taranu i wież oblężniczych jest uzależniona od liczby wojów na danej fortyfikacji, a nie sumy wszystkich obrońców;
[zmiana] - spadanie z palisady jest ograniczona liczbą wojów obrońcy na palisadzie, a nie sumą wszystkich obrońców;
[zmiana] - zakres opóźnienia sekundowego dotyczący zbierania podatku w minutach xx:00, xx:15, xx:30 i xx:45 został zmniejszony z 60 sekund na 3 sekundy;
[zmiana] - w czasie RAGNAROKU konta nieaktywne nie są blokowane i nie będą powstawać Obozy Bandytów;
[zmiana] - w czasie RAGNAROKU wyłączona została I i II ochronka dotycząca nowych graczy;
[zmiana] - jeśli nowy gracz wejdzie do świata Starej Waśni gdy jest RAGNAROK, nie będzie miał wyświetlanej informacji, że jest chroniony przez ochronkę numer I lub II;
[zmiana] - tylko raz na dobę demony odwiedzają świat Starej Waśni aby wywołać kataklizm (nie dotyczy to RAGNAROKU);
[zmiana] - zmniejszona została liczba mieszkańców w przypadku posiadania 6 wiosek z 30.000 na 20.000 mieszkańców aby kolejną rozgrywkę wygrać;
[nowość] - dodana została edycja formacji wojów dotyczących różnych fortyfikacji;
[nowość] - uruchomiona została walka na fortyfikacjach w kolejności:
- bitwa o palisadę zewnętrzną;
- bitwa o palisadę wewnętrzną;
- bitwa o wieżę obronną;
- bitwa o majdan.
Zmieniona została również liczba obrońców w przypadku walk o daną fortyfikację. W obronie danej fortyfikacji nie bierze udziału pełna załoga obrońców.
[nowość] - dodane zostały grafiki dotyczące wojów przydzielonych do wybranych fortyfikacji;
[nowość] - farma, którą dowiedzą Demony w celu zablokowania, automatycznie zniosą działanie drugiej ochronki;
[nowość] - dodany został komunikat na głównej witrynie dotyczący działania drugiej ochronki;
[nowość] - do raportu bitewnego dodana została informacja o treści: Liczba mieszkańców przed atakiem: xxx;
[nowość] - w szturmie na majdanie w bitwie o włości działają wszystkie ofiary dotyczące walki;
[nowość] - grę można również już znaleźć pod adresem:www.starawasn.pl i www.starawasn.eu
[nowość] - główne wejście do świata Starej Waśni i rejestracja zostały ocertyfikowane (https);

madziapolska130
Posty: 3
Rejestracja: 17 sie 2015, 12:33

Re: Stara Waśń

Post autor: madziapolska130 » 17 sie 2015, 12:35

Na duży plus zasługuje fakt, że cały czas jest rozwijane! :D













________________________________
Najlepsze na rynku Elewacje Poznań !
Porzebujesz Tynki Poznań ? Znalazłeś!

Awatar użytkownika
Stara Waśń
Posty: 8
Rejestracja: 02 wrz 2014, 01:15

Re: Stara Waśń

Post autor: Stara Waśń » 31 sie 2015, 12:14

Obrazek

Wszystkim wobec i każdemu z osobna, komu to widzieć należy, oznajmuję. że kolejna rozgrywka w Okrutnym Świecie Starej Waśni zakończyła się!

Wielkie gratulacje dla gracza Mieszko, który zgarnął najwyższe miejsce, zdobywając pierwszy status Wojewody! Wielkie gratulacje dla Thorlofa Berastarkssona za zajęcie drugiego miejsca zarezerwowanego dla gracza, który będzie miał najsilniejszą gospodarkę!

SŁAWA ZWYCIĘZCOM!


Start następnej rozgrywki planowany jest dopiero na zimę. Musimy trochę odpocząć od przyjemności administrowania i poleżeć na plaży nim letnie upały całkowicie miną ;) Ale potem bierzemy się do gry ze zdwojoną siłą. Tymczasem wszystkich chętnych zapraszam na drugi serwer, który jest cały czas otwarty. Można tam na spokojnie przetestować grę i przygotować się do zimowego wyścigu. Czas w końcu zepchnąć z tronu graczy, którzy zdominowali ostatnie trzy edycje:D Nie macie takiej chęci? No dawajcie!

Zapraszam do śledzenia naszego Facebooka http://www.facebook.com/StaraWasn Do zobaczenia!

Statystyki zamkniętej rozgrywki:

Zestawienie gospodarcze, wersja gry 3.49 (TOP10):
1. Mieszko (Słowianie) Liczba zebranych punktów: 53.345
2. Thorlof Berastarksson (Skandynawowie) Liczba zebranych punktów: 31.431
3. golibroda (Mongołowie) Liczba zebranych punktów: 6.042
4. Fidel-F2 (Skandynawowie) Liczba zebranych punktów: 5.269
5. Bolesław Mieszkowic zwany Zapomnianym (Słowianie) Liczba zebranych punktów: 4.480
6. Balor (Słowianie) Liczba zebranych punktów: 2.646
7. Soter Hieraks Eupator (Słowianie) Liczba zebranych punktów: 2.587
8. Gryf (Słowianie) Liczba zebranych punktów: 2.535
9. Valgard (Skandynawowie) Liczba zebranych punktów: 2.528
10. Horpyna (Słowianie) Liczba zebranych punktów: 751

Zestawienie narodów:
Limit max: 300 (Skandynawowie+Słowianie+Mongołowie)
Liczba Władców: 25 (Skandynawowie+Słowianie+Mongołowie)
Skandynawowie: 100/7
Słowianie: 100/13
Mongołowie: 100/5

Suma punktów gospodarczych na poszczególne narody bez kont admina (28 - 3):
Skandynawowie: 39611
Słowianie: 67335
Mongołowie: 7443

Liczby mieszkańców Świata Starej Waśni bez kont admina (28 - 3): 53865
Skandynawowie: 20383
Słowianie: 29871
Mongołowie: 3611

Liczba Władców (kont) globalnie aktywnych i usuniętych: 33
Liczba wypraw globalnie: 7985

TOP sojuszów:
1. Nazwa sojuszu: MORTEM
Liczba zebranych punktów: 93890
Liczba członków: 7
2. Nazwa sojuszu: Wojowie Welesa
Liczba zebranych punktów: 14540
Liczba członków: 7
3. Nazwa sojuszu: Wikingowie z Hoth
Liczba zebranych punktów: 5269
Liczba członków: 1
4. Nazwa sojuszu: MORTEM TEST
Liczba zebranych punktów: 0
Liczba członków: 1

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry komputerowe”