Kwiaciarnie internetowe działają na tej zasadzie, że w większych miastach mają zaprzyjaźnione kwiaciarnie, które dla nich doręczają kwiaty, a potem wystawiają fakturę. Problem jest z dostarczeniem kwiatów do małych miejscowości. Na pewno w Twoim przypadku było tak, że pracownik kwiaciarni internetowej negocjował z kwiaciarnią cenę i nie doszli do porozumienia. Kwiaciarz zachował się baaardzo nieprofesjonalnie - zamiast kontaktować się z kwiaciarnią internetową zadzwonił do klienta świadczy to jednak o braku profesjonalizmu kwiaciarza, a nie kwiaciarni internetowej... Owszem, jeśli zobowiązali się dostarczyć kwiaty o danej godzinie, to powinni to zrobić. Widocznie były jakieś problemy, może nie potrafili na czas znaleźć kwiaciarni, która zrealizowalaby to zamówienie. Co do zwrotu pieniędzy - niestety tyle około trwa postępowanie reklamacyjne, zrobienie zwrotu kosztów przez bank, czas wykonania transakcji itd.... Nie sądze, żeby ten tydzień był wymyślony od tak, bo chcą przetrzymać pieniądze - po co?
_____________________________
Rozlicz PITa programem
pity ips